Last pictures from Paris





Da var jeg hjemme igjen fra vakre Paris. Har hatt en uforglemmelig tur sammen med nydelige jenter. Igår kom vi oss ut ganske tidlig, og fikk opplevd litt mer av Paris. Dro til Notre Dame, Seinen og Le Marais området. Rundt der fant vi alle butikkene vi savnet på Champs Elysees, men de var stengt. Så neste gang skal jeg komme meg dit mens de er åpne. Superfint område dette her altså, og vi hadde så nydelig vær i tillegg- så det var en fin opplevelse. Avsluttet med Paris sin beste smoothie og en lunsj på vår favorittrestaurant Matignon (anbefales) og en liten rundt på Champs Elysees før vi tok taxi til flyplassen. Var ikke hjemme før halv elleve igår, så da var det rett i dusjen og til sengs. Deilig og komme hjem, og ikke minst å se kjæresten igjen ♥

Cubus : Blomsterkrans Vivikes : Jakke BIK BOK : Tights Acne : Tshirt Acne : Sko Alexander Wang : Veske Zara : Smykke Nå står regnskapsarbeid og annet på dagsplanen før jeg skal levere inn bilen til reparasjon. Også gleder jeg meg til en ny uke med trening, jobb, møter og andre hverdagslige ting. Deilig på tur, men fint å komme hjem også, synes jeg ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg