Last night.

Var kjempe gøy. Jentevorspill slår jo aldri feil, like gøy hver gang. Så kvelden endte med alt for mange vinflasker og en herlig hamburger fra statoil, perfekt. Nattmat er jo det beste i verden, kunne spist i flere timer. Så blir man ikke dårlig dagen etter heller, eller.. Det blir jeg uansett aldri, heldige meg!
Nå har jeg spist taco til “frokost” hehe.. Nam. Idag blir det bare innekos, selv om det er fint vær ute, får dårlig samvittighet, men det får gå for i dag, nå er det full avslapping.


Jeg hadde det gøy jeg, jada.


Shake shake..

Nå skal jeg hive meg i bilen, og kjøpe verdens største godtepose, mmmm!

Snakkes.

Ha en herlig søndag.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg