Last night

Igår ble vi sittende på terrassen i noen timer, deilig når været tillater det. Alltid kos og være ute med jentene. Men det ble tidlig kveld på meg og Henriette, siden vi drar IDAG! Flyet går om 4,5 time – så nå skal jeg se og få pakket ferdig før jeg hiver meg i dusjen og gjør meg klar til avreise! Heldigvis er det bare 3 timer til Kroatia herfra, så flyturen er ikke så alt for lang. Flaks at vi reiser sammen med en “soon to be a pilot” slik han kan roe nervene til meg og Henriette. Vi har jo sånn flyskrekk! Æææ. Kryss fingrene for at flyturen går bra da :* Outfit igår kveld.. Leppestiften jeg har på her er fra Cubus (Viva La Diva Cream Coral) Kjole H&M // Veske Zara // Smykke Dorothy Perkins Herlig lørdag til alle :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg