Last night

God morgen skjønninger! Idag tillot jeg meg å sove litt lengre, og det gjorde godt for kroppen med 9 timer søvn for en gangs skyld. Deilig! Nå skal jeg jobbe litt, også skal jeg begynne å pakke til turen imorgen. Da skal jeg nemlig til Hemsdal sammen med 20 venner av meg, det gledes ♥ Igår hadde vi en kjempekoselig kveld jeg og Henriette. Først sushi og skravling hjemme, deretter mingel og motevisning på Nåløyet. Vi fikk servert fingermat og skjønne små vafler med brunost inni, mmm. Litt champagne i glasset og kos. Tok kvelden allerede klokken 20.00, så da ble det sengen, snop og jobb på meg. Her er litt bilder ♥ Har på meg skjørt fra BIK BOK / Peplum top fra Cubus / Veske fra Carla Sade / Sko Din Sko. Søte jenter! Husker dere hun til venstre? Det var hun som stakk av med 10.000,- å shoppe for hos Strømmen Storsenter, gøy å møte på henne igjen på Nåløyet! Nå skal skiklærne letes frem! Så klar for 3 dager med gode venner, ski, afterski og gøygøygøy!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg