Last day

God mandag fininger! Våknet opp til full storm utenfor her på Holmen. Skjønner ingenting, når vi la oss igår var sjøen blikkstille, og himmelen knallrosa! Rart hvor fort været kan gå fra nydelig til helt kaos! Nå pakker vi og styrer på før vi tar 12 flyet hjem til Oslo, og for min del regnskap.. Har hatt det helt strålende i Bergen, og her får dere noen bilder fra vår siste dag her. Deilig vær, bytur, fisketur, og bare kos ♥

Bytur og lunsj på Zupperia med lille Noah gullet, vært så hyggelig og hatt så mange dager sammen med denne lille godingen. Blir jo helt forelsket!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAUten navn-66 kopierOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Poco har også redningsvest, hehehe. Søteste!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
På kveldingen igår gikk meg, Poco og Gard ned til brygga for å prøve fiskelykken. Gikk ikke så bra for min del da jeg satte fast kroken i bunnen på første kast! Og jeg som pleier å være god på å fiske… Jaja, det var vel bare ikke meningen, hehe.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Nå skal vi hive oss i båten (det gruer jeg meg til i dette været, for ikke og snakke om flyturen..) PingleLene! Men vi skrives når vi er tilbake i Oslo. LOVE og ha en finfin dag!

18 kommentarer
    1. Hei Lene :)God tur hjem, det går sikkert mye bedre enn ventet! :)Jeg lurer på om du har noe tips til restauranter i Oslo som er flink å tilpasse maten ut i fra ditt kosthold? (Siden vil følger noe det samme) Skal til Oslo neste helg, og trenger tips til restauranter hvor det går greit å komme med allergier, og ikke hvor servitørene rynker på nesen og sukker (Slik jeg har opplevd dessverre).Håper på tips! Ha en fin mandag! 🙂

    2. Åh det så jo bare helt nydelig ut!!:) jeg har litt lyst på et nytt kamera og vet jo at du samarbeider med olympus hvis jeg ikke tar helt feil, men jeg lurer på hvilket kamera du har brukt til å ta disse bildene?:) jeg har et speilreflekskamera, men jeg trenger noe som passer i veska og gir fine bilder! Klem 🙂

    3. Det huset er altså så nydelig! Synd det koster så mye å leie det bare for et par dager.. Dere er heldige som har et så vakkert sted å dra til 🙂

    4. Så nydelig du er, Lene! Hvilken solstråle! Digger stilen din, og likte spesielt godt den første outfiten din 🙂 Kan jeg spørre hvor den lange, grå jakken din er fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg