Last day in Dubai

Uten navn-5
Happyface at the beach yesterday ♥

Da var Dubaituren over for denne gang. Jeg har hatt en fantastisk uke!! Får litt hjertesorg her jeg sitter på flyet, var ikke helt 100 % klar for å dra hjem enda, men det skal bli utrolig godt og komme hjem til kjæresten og helg. Godt å få noen dager hjemme før man begynner på igjen.

Alt med denne turen har vært så fint, selve hotellet er jo ingenting å utsette på, reisefølget, været, maten, og ikke minst – photoshooten. Jeg savner tilbake til den dagen, for det var en så fin dag! Malene filmet nesten alt vi gjorde, så jeg gleder meg veldig til å vise dere en sammenklippen behind the scenes film. Der er det mye latter og tull altså, hehe. Kjempemorro!

De andre tre er igjen i Dubai, så jeg dro alene til flyplassen klokken 05 i natt, og ble så forferdelig dårlig på flyplassen. Vet ikke hva det var men ble kvalm, begynte å skjelve, vondt i magen.. Så for meg det verste scenarioet med matforgiftning i 7 timer på vei hjem, men heldigvis fikk jeg i meg en cola og det hjalp utrolig nok. Føler meg mye bedre. Har en hel 4 seter for meg selv, så har sovet og koser meg egentlig bare.

Her kommer de siste bildene fra ferien, og senere kommer jeg tilbake med et innlegg om hotellet- flere som har spurt meg om tips.

Fikk endelig bestilt min favorittdrink på hotellet igår, pina colada i en ananas, altså – nam.

Uten navn-3 kopier
Bikini fra VS | Briller Rayban | Shorts Bik Bok

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
IMG_0668  OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Gleder meg allerede til neste Dubaitur, 2500,- tur/retur og direkte med Emirates kan man virkelig ikke klage på! Anbefaler dere en tur hit altså, dere vil ikke angre.

14 kommentarer
    1. Hei Lene! Ser fantastisk ut! Og du er like nydelig som alltid :* Vet ikke om du vil svare, er bare nyskjerrig, har du silikon? Veldig pene 🙂

    2. Hei du! Jeg bare lurer på om du kan skrive et lite innlegg om dine erfaringer rundt det å ta silikon? Jeg vurderer det sterkt nemlig 🙂 Hvordan stilte Gard seg til det? Kjæresten min ønsker nemlig ikke at jeg skal ta det, men han sier jo selvfølgelig også at det er min kropp og jeg som bestemmer. Håper på svar 🙂

    3. Masse fine bilder! Snart er det min tur,) reiser til Dubai neste fredag. JIPPI! Fikk du kjøpt nye birkenstock?

    4. Ja jeg lurer faktisk på det same jeg og, hihi.. Har du silikon?Og, hvordan synes du det er å bade med vippeextensions, i forhold til å dukke hodet under vann?Klem 🙂

    5. Leeeeene 🙂 du er så flott!! Jeg har en samboer som blir 30 i år,å vurderer å gi Dubaitur i gave, men jeg er så ufattelig dårlig på å lese engelsk når det blir mye,så jeg sliter litt med å finne div. Informasjon! Kan ikke du vær så snill lage ett Dubai-guide innlegg? Du har jo helt sikker masse erfaringer siden du har vært der flere ganger, trenger litt informasjon om alt føler jeg 🙂 haha, bare om du har tid og lyst selvfølgelig, ser sååååå digg ut der!! Håper du får en fin helg 🙂

    6. Heisann! 🙂 Du, den pushupoverdelen fra VS, er den behagelig på? Jeg syns den er kjempefin, men har en venninne som sa den var ubehagelig å bruke.. Hva syns du? 🙂

    7. Du ser smashing ut Lene! Ser bikinien er fra VS, har du link til den? Reiser til Thailand i mars (iiiik), og kunne tenkt meg akkurat den du har på deg her!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg