Lashes & eyebrows

Jeg hadde ikke hatt noe imot at øyenvippene mine var lengre og fyldigere. Og jeg hadde heller ikke hatt noe imot at øyenbrynene mine kunne vokse ut å bli normale igjen. Jeg vet virkelig ikke hva jeg drev med i fjortiss tiden, men jeg nappet brynene mine fordervet, og det virker som om de aldri vokser ut igjen. HJELP. I tillegg bruker jeg falske vipper når jeg skal ut, rett og slett fordi jeg føler meg mer fresh når jeg har det. Kunne gjerne tenkt meg å slippe. Jeg har en venninne, som har testet ut ett serum, som hun smurte på både vippene og øyenbrynene i ca 3 uker. Jeg la godt merke til at hun hadde fått lengre vipper! Og hun forsikret meg om at det fungerte kjempegodt, både på vippene og på øyenbrynene. Jeg tok en telefon til henne idag, da jeg fant denne anonnsen: “Nå kan du få mørkere, lengere, fyldigere og vakrere øyevipper. Bestill Idol Lash i dag Klikk Her” Og hun anbefalte meg på det sterkeste å teste ut. Hun sier også at hun kjenner flere andre som også har testet ut dette, og at det også fungerer på dem. Så jeg kan ikke annet enn å tro på at det fungerer … Hun kjøpte serumet på parfymeri til 1000,-  Men om dere kjøper gjennom annonsen over, koster den 0,- første 30 dagene. Man betaler kun for frakt. Og om man ikke vil abonnere, kan man bare si opp abonnementet. Nå er denne på vei hjem i posten til meg.  Så jeg tenkte og høre litt med dere, om noen har prøvd den ? Og hvilke resultater den gav evt? Gleder meg til å prøve! Gi meg gjerne andre tips, om dere har noen på lur! Ps: Levering tar ca 8-10 dager, etter endt bestilling. Man må være over 18 år for å kunne bestille dette produktet. Dette er en reklame, som jeg kan ha økonomisk gevinst av. Men jeg vil samtidig si at jeg kun omtaler produkter som jeg selv har tro på, og som jeg har hørt positive ting om. Jeg kommer til å lage før/etter innlegg når jeg har testet det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg