Lashes & browtalk

Annonse i samarbeid med Nutrilashes. Idag kjører vi på med BLACK FRIDAY tilbud og hele 70 % avslag på serumet ♥


Jeg kan ikke få sagt nok hvor GLAD jeg er for at jeg valgte å ta av vippeextensionsene rett etter sommeren. Hands down noe av det mest fornuftige jeg har gjort. Misforstå meg rett – det er jo veldig veldig fint, men nå føler jeg meg som et nytt menneske. For min del føles ALT bedre. Jeg føler jeg ser yngre ut, naturlig, føler meg så ren i ansiktet, både når jeg våkner, i hverdagen og når jeg vasker av meg sminken og legger meg om kvelden. Deilig, deilig følelse. Og ikke minst at jeg kan gni meg i øynene igjen. Fantastisk ♥

Lashes :

MEN – jeg ønsker jo fortsatt at vippene mine skal se sunne, tykke, og lange ut både med- og uten mascara. Derfor har jeg, som dere vet : Mitt must-have produkt som en rutine hver eneste dag. Nurtilashes sitt serum. Jeg har det på vasken slik det er umulig å glemme av det. Man sminker seg jo hver morgen uansett og det tar meg 10 sekunder og legge på serumet over vippene. Hver morgen- og også hver kveld når jeg vasker av sminken. Kveldsrutinen er enkel : Rense ansiktet, nattkrem, serum, tannpuss. Man har jo morgen- og kveldsrutiner fra før så å bake serumet inn er virkelig ikke noe problem bare man er bevisst på det. Og så er det jo gulroten langt der fremme, at man faktisk ser forskjell. Og det er jo det beste av alt.

Brows :

Jeg har også- som dere vet alltid slitt litt med brynene mine. Jeg forstår ikke hva jeg drev med når jeg var fjortiss. Noen andre enn meg som overplukket, barberte .. Jeg vet ikke alt? Skulle ønske noen kunne stoppet meg før det gikk for langt. Heldigvis så har det jo gått bra til slutt. Men – TTT. Ting tar tid. Bryn kommer ikke over natten. Jeg føler at bryn er et mye større tålmodighets-prosjekt enn det vippene er, nettopp fordi det er vanskelig å gro ut bryn. Men igjen – nå har jeg iherdig brukt serumet på brynene siden jeg startet å gå il BrowRehab for å fikse de. Og jeg får faktisk skryt av Anna fordi jeg er flink og ting skjer. Man ser det veldig godt etter man har farget de, altså hvor bra det blir fra gang til gang. Jeg går dit med 3-4 ukers mellomrom og føler at brynene mine blir finere og finere for hver måned. E-N-D-E-L-I-G har jeg knekt koden! Serum, serum, serum. Og deretter farge de.

På bildene ser dere først og fremst at vippene er tykke, tette, sunne og lange. Og sånn har jeg absolutt planer om å holde de. Fortsetter med serumet for å få de enda litt lengre. På det første bildet ser man at det begynner å vokse seg tett til, tidligere har jeg hatt flere områder hvor det ikke engang har vært hår. Så jeg er så latterlig glad for dette. På bilde to så er de nyfarget, så da ser de selvsagt mørkere og tykkere ut pga fargen, men i tillegg så kommer de ekstra ny-utgrodde hårene til syne med farge på. Er så fornøyd nå! Føler ansiktet mitt endelig har fått mer “form” ♥


Hva er erfaringene deres med Nutrilashes, har dere samme erfaring som meg? At dere ser at det faktisk fungerer. Mange tenker jo at ting skal skje over natten (meg selv inkludert) … Men nå har jeg endelig lært at man må være tålmodig.

Det eneste jeg ønsker meg til sommeren – er SUPERBUSHY bryn, som aldri trengs og sminkes. Det er det eneste jeg ønsker meg. Og dit skal jeg komme, så så enkelt er det.

Om du er en av de som vil hive deg på den ambisjonen, enten det gjelder tykke, sunne vipper eller bushy bryn – så er det bare å bestille seg serumet. Siden det er BLACK FRIDAY idag, så får du hele 70 % (!!) avslag, så serumet får du til kun 149,- / Tilbudet får du her ♥

Gjør det til en morgen- og kveldsrutine. Du har jo rutinene uansett, bare “add” på denne siste ene tingen ♥ Tenker også at dette kan være en fin julegave å legge under treet i år.

5 kommentarer
    1. Hadde vært kult å se før og etter-bilder hos dere som reklamerer for Nutrilashes men uten farge…! For min erfaring er at jeg like gjerne kunne smurt syltetøy på brynene, har brukt det i nesten ett år og ikke fått et eneste ekstra hår. Kanskje bare meg… Uansett, god helg! 🙂

    2. Neeeei, jeg har brukt serumet så lenge men det funker ikke på meg dessverre. Jeg brukte iglow før, det funket som bare det men etter en stund fikk jeg en reaksjon på øyet som gjorde at jeg måtte kutte det ut.
      Du ser smashing ut!!

    3. Jeg begynte å Gro ut brynene mine mai 2018. Jeg bestemte meg for å gi det 6 mnd før jeg for alvor skulle bestille en time for microblading. Jeg hadde i utgangspunktet planer om å ta MICROBLADING i mai 2018 men etter å ha lest meg opp fant jeg ut at for å få et best mulig resultat av microblading, var det lurt å la brynene vokse ut så mye som mulig på forhånd. Derfor ga jeg meg selv 6 mnd. Etter 6 mnd var jeg sååå fornøyd med hvor brynene var på vei at jeg bestemte meg for å gi meg selv 6 mnd til men å begynne med nutrilashes i tillegg. Med nuråtrilashes fikk jeg litt mer fart på sakene. Etter ett år bestemte jeg meg for å fortsette på nutrilahes og gi meg selv 6 mnd til. Nå har det gått ca 1,5 år og jeg er glad for at jeg holdt ut. Jeg er fornøyd med formen på brynene. Jeg må fylle dem inn litt her og der med en brow – liner fra Mac. Den tegner tynne strå med bryn der jeg mangel bryn også bruker jeg L’Oréal sin bryn gelé. Jeg mangler hår helt i front og de skal jeg Gro ut til mai 2020. Da har jeg vært tålmodig i 2 år. Deretter skal jeg vurdere microblading. Men da vet jeg at jeg har gjort ALT jeg kan med mine egne bryn. Finner jeg en i Norge som er goood på microblading så gir jeg deg lyd. I mellomtiden anbefaler jeg alle som kan reise til UK å følge Nez Hassan. Hun er en GUD innen microblading!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg