Laqa & co

Hihi, jeg har fått meg neglelakkPENNER fra Coverbrands, og de er så geniale! Perfekt å ha med på reise feks, for de tar så liten plass. Her har jeg både neglelakker i svart og rosa, en top coat, og det mest geniale – neglelakkfjerner pads! De kommer i en pitteliten boks med små, tynne bomullspads som fjerner neglelakken på null komma niks. Og i tillegg lukter den himmelsk! Det er 32 pads i en liten boks, og jeg bruker bare èn til en hånd – så man har de ganske lenge. Tar så liten plass i forhold til en stor neglelakk fjerner og en pose med bomull, passer perfekt i toalettvesken. Man trykker bare ned pennen på toppen, og så er det bare å begynne å lakke! En 10’er fra meg 🙂 Genialt, ikke sant? Noen som har disse fra før? Så vil jeg bare si til alle Ole Henriksen elskere dere ute : Coverbrands har – 15 % på alle Ole Henriksen produkter nå! Salget finner dere her. Søndag! Jeg og Rolf Ivar er i søndagsmodus og har ingen andre planer enn å ligge på sofaen i hele dag. Oslo imorgen. Ikveld kommer jeg til å kåre de 4 vinnerene av Nelly konkurransen, so stay tuned. Fin søndag til alle! (Reklame)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg