Lapoint Surfcamp

God morgen fra Ericeira og Lapoint Surfcamp ♥

Kjole fra Stradivarius Cardigan fra Acne

Vi har kommet oss godt til rette her, og er klare for en annerledes og spennende uke. Campen ligger 5 minutter unna sjarmerende Ericeira som ligger nede ved havet. Her er det et hovedhus med rom, felles stue, og et uteområde med tak over hvor man spiser frokost, lunsj og middag. Vi bor i egen bungalow og utenfor bungalowene er det grønt gress og volleyball nett, og der foregår noen av aktivitetene, som feks Yoga. Det har jeg aldri prøvd før, så det skal jeg hive meg på en av dagene. Stranden vi skal surfe på ligger 5 minutters gange fra campen, og vi skal prøve oss for aller første gang idag. I forhold til programmet er det egentlig ikke surf før imorgen, men vi er så heldige at vi får en liten privatelesson av Samuel, som er surfeinstruktør.  Igår kom vi frem rundt klokken 13, da kom det en jente fra Lapoint på flyplassen for å hente oss, campen ligger 40 minutter med bil fra flyplassen. Det var ganske overskyet her igår, og vi hadde ingenting på agendaen.. Derfor bestemte vi oss for å dra inn igjen til Lisboa som også er en 40 minutter å kjøre herfra. Der ble vi satt av rundt Chiadoområdet, hvor vi spiste lunsj nede ved havet, tittet litt rundt i byen og vandret litt i handlegaten før vi dro tilbake til hotellet og tok en rolig kveld inne på rommet. Jeg fikk en utrolig trist nyhet igår kveld, vil ikke gå så mye inn på det enda, men jeg kan fortelle dere litt etterhvert…

Her kommer noen mobilsnaps fra vakre Lisboa ♥
Topp & Bukse Zara / Veske Gucci / Sko Converse, Junkyard

Utrolig vakker, og sjarmerende by ♥ Nå skal vi gjøre oss klare til surf, kjenner jeg grugleder meg. IIK