Lanseringen

Jeg er overveldet, stum og utrolig STOLT!! Nesten tom for ord. Lanseringen gikk over ALL forventning!! Jeg er helt sjokkert. Jeg er SÅ glad for at dere er så positive, og at dere likte produktene mine! Hurra hurra hurra! Kvelden igår var helt super, lenge siden jeg har hatt det så gøy! En skikkelig bra lanseringsfest/kveld! Idag har jeg vel egentlig bare vært i … lykkerus! Og sammen med disse flotte menneskene her, må man jo bare være HAPPY! Fikk fine gaver, blomster og goooode klemmer. I skrivende stund sitter jeg på Olivia sammen med Maria, Erik og Malene. Maria har overrasket meg med tur ikveld! Og gjett hva vi skal ??! Hahaha, joooda ! Danskebåten til Fredrikshavn. Åh som vi gleder oss. Taxfree, julemiddag, vin, gøy, shopping imorgen, og SPA! Fantastisk gave, og så koselig. Elsker skjørtet mitt fra Styleway, det er utsolgt i vinrødt men idag har jeg bestillt mange flere + mange fine farger! Dere finner det her. Og jakken er jeg forelsket i! Den finner dere her. Skrives imorgen fra danskebåten, woop woop. NYT kvelden!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg