– Lanseringen –

Hei dere ♥ Først og fremst, vil jeg bare starte med å si hvor ufattelig lei meg og trist jeg er etter lanseringen i natt. Det har ikke vært en særlig hyggelig natt / morgen for meg. Som de fleste sikkert fikk med seg, ble produktene på bikbok.com sluppet før de skulle. Og dette er noe som har vært fullstendig utenfor min kontroll. Jeg satt her i natt, og gråt mine modige tårer fordi dette rett og slett for min- og deres del var ufattelig leit. Dere må vite at jeg også ble veldig preget av dette. Satt her helt hjelpesløs og det var rett og slett ingenting jeg kunne få gjort. Jeg har jobbet dag og natt med nettbutikken frem til lansering, og at utfallet ble som det ble er veldig beklagelig. Det verste med alt det her, er jo at jeg føler jeg har skuffet dere, veldig mange har jo vært veldig frustrerte, og selv om jeg vet at dette ikke er min feil, så har jeg veldig dårlig samvittighet på deres vegne. Det eneste jeg bryr meg om er at dere skal være fornøyde, at dere skulle få en fin handleopplevelse hos byleneorvik og sikre dere favorittene deres fra kolleksjonen. Det betyr mer enn dere tror. Mange av dere fikk jo sikkert tak i noe, men det var desverre også mange som ikke fikk det. Og det er leit, jeg får veldig vondt av dere. På en annen side, om jeg skal se positiv på det- så er det utrolig smigrende at så mange er interesserte i produktene jeg har designet, så det er jo gledelig oppi alt dette.  BIK BOK har kommet med en beklagelsesmelding, som jeg gjerne vil dele med dere. “I forbindelse med lansering av Bik Bok byLeneOrvik fikk bikbok.com tekniske utfordringer i tidsinnstillingen av produktene, dette skyldes stor pågang på websiden og dessverre så ble kolleksjonen tilgjengelig tidligere enn planlagt. Siden produktene på byleneorvik.com er direkte linket mot bikbok.com fikk dette også konsekvenser for Lene Orvik sin webshop. Lene Orvik kan ikke klandres for de feil og den problematikk som oppstod. Bik Bok og teknisk leverandør beklager dette på det sterkeste.
/E-Commerce Manager Randi Eide Nordlien Jeg håper dere kan tilgi for dette. BIK BOK jobber på spreng for å prøve å få til en ny runde med produkter til nettbutikken, men de kan selvfølgelig ikke love noe. Jeg kommer tilbake til dere med mer info om dette etterhvert. Håper vi kan starte på blanke ark- nå er det jo tross alt helg! Og en veldig stor dag for meg, som jeg ikke har fått brukt så mye energi på enda. Det er jo den offisielle lanseringen av kolleksjonen rundt om i Norge, og jeg må si jeg blir helt rørt av å se alle som legger ut bilder med hashtag #bikbokbyleneorvik #leneorvikforbikbok og #leneorvik, det er faktisk helt sinnsykt! Det betyr så mye. Jeg gleder meg til å lage et innlegg hvor jeg viser dere de fleste av bildene som er ute ♥ Nå ble det mye tekst her, men hadde litt ekstra på hjertet. Igår hadde vi en helt fantastisk lansering på BIK BOK Karl Johan, glade jenter, og positiv energi! Hadde det så hyggelig. Bilder fra kvelden kommer senere ♥ Klem til alle og riktig god helg fra meg ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg