Lansering og middagsbesøk

I skrivende stund er jeg på vei ut døren. Jeg skal på BAR Tjuvholmen på lanseringen av veninnen min Carina Dahl sin smykkekolleksjon for Nora Norway! Senere skal jeg og Gard på middag til Henriette og Egil, så koselig av de og invitere – også på 3-retters! Lucky us ♥ Er det noe jeg setter pris på så er det kvalitetstid med kjæresten, gode venner, god mat og litt vin i glasset. Her er detaljene på kveldens antrekk // Viser dere antrekket imorgen tidlig. Ha en superfin torsdag, snart helg!!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg