Langt hjemmefra

Nei, overskriften refererer ikke til meg selv, for jeg har kommet trygt hjem til min kjære. Men idag begynte det ett nytt program på tv2, som heter “langt hjemmefra,” utrolig spennende, elsker sånne program! Flyturen gikk forsåvidt strålende, boooortsett fra en forferdelig hard landing på slutten. Men det er Vigra det .. Sånn er det alltid. Taco og god underholdning på tv, er det beste jeg vet! JEG VIL HIT! Koser seg hjemme :* Det er så gøy å følge med på hverdagen til andre mennesker, som bor i New York, Thailand, Dubai osv.. Åh, nytt program jeg skal følge med på i vinter! Rolf Ivar – jeg er klar for massage! Komme! .. Åh, skal si det va deilig å finne sofaen, flytur tar på .. Ser dere på programmet dere også kanskje? Ha en herlig kveld. Imorgen skal jeg sove leeeeeenge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg