Langflat på sofaen..

Ja, i den tilstanden finner dere meg i kveld – jeg er helt utkjørt etter en hard uke, så nå skal det bli deilig med avslapping!

Dette står på menyen ..

1 stk kjæreste, deilig mousakka og frisk salat.. Og ikke minst – godis og film.
Tenkte jeg skulle dra frem dådyr blikket – og få med kjæresten min på å se første Sex and the City filmen.. Må lade opp til film nr 2 – kino på søndag, jippi!! Jeg var jo selvfølgelig alt for seint ute til å få billett til premieren i kveld.. Jaja, la gå.. Vi tar det igjen !

Ha en fantastisk kveld videre !


NAM – jeg gleder meg !!

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg