Lange lokker

Kvelden igår var meget vellykket! Selv om sofaen min ikke så ut når vi våknet idag tidlig. Sukk.. Men jeg har meg selv å takke, siden jeg valgte hvit.Trekkene er ihvertfall til vask, så det blir bra igjen dette! Vi var nesten 20 stykker her igår, og det gikk strålende! Endte opp på Emil og Samuel, og var ikke lenge der før vi gikk videre til McDonalds, hehe. Ingenting slår et skikkelig måltid etter en tur på byen. Igår hadde jeg for første gang på 3 måneder i lange lokker! Uvant altså .. Sko Jeffrey Campbells // Skinntights Cubus // Kjole H&M trend // Cuffs BIK BOK Clipsene jeg har i er fra Locks and Bonds, og er av samme kvalitet som microringene jeg hadde i før jeg klipte meg. Clipsene finner dere HER. Det settet koster i underkant av 1000,- og inneholder 7 forskjellige clips størrrelser, og en “quad” som det kaller, det er én remse som er ekstra tykk. Jeg har i 2 farger på bildene over. Jeg har denne fargen, og denne fargen. Hva synes dere? Får jeg lov å sette i extensions igjen ? Hehe :* (Lenkene i dette innlegget er annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg