Lampekjærleik

Hei dere ♥ God mandag! Ah, nå merker jeg at dagene går litt i ett her, og at kreativiteten på bloggen og i klesveien faller litt ut. Vi flytter jo inn om 3 dager, så nå er det fullt kaos både her og der, og ikke minst oppi hodet mitt, wrææl. Og når ting ikke skjer så fort som jeg ønsker blir jeg gal. Alt skulle helst vært gjort igår, om dere skjønner. Trodde det skulle være lett å montere opp ett kjøkken, meeeen. Ting tar tid. Også er det alltid noe som mangler osv osv. Så ja, jeg må bare få beklage for at jeg faller litt bort, synes jeg var så flink forrige uke. Det kommer seg igjen når jeg får tid. Vi skal jo flytte ut fra hegdehaugsveien og vaske ned i tillegg, så det går i ett. Men ah som jeg gleder meg til å bo her på heltid på torsdag, GLEDE! I mellomtiden tenkte jeg å vise dere verdens fineste lampe, som jeg er over gjennomsnittet fornøyd med. Den er så kul! Er ikke den rå?! Vår er fra Bolia, finnes også i hvit. Nå leter jeg etter en lampe i tre/ eller rettere sagt lys eik slik som de andre møblene vi skal ha i stuen, og i tillegg vil jeg ha trelamper til nattbordslamper på soverommet. Har funnet noen skatter på bolia og hos muuto, så får se om vi ender opp med de. Si bare fra om dere vet om noen som bare er aaaaalt for kule, som jeg må ta en titt på! Ha en fortsatt fin mandag ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg