Lagt min elsk på bukser

Jeg ligger enda i sengen og hører på regnet som plasker ned utenfor. Så koselig! Søndagen sin det ♥ I går var vi på middag hos Henriette og Egil – Egil serverte viltgryte til oss, himmel! Elsker kvelder med venner og god mat, aller best! ♥

Siden vi nå går inn i en ny sesong og har hatt en lang, og deilig sommer – er jeg mer enn klar for litt høst og bukser! Har lagt min elsk på flared bukser denne sesongen og har allerede gått til anskaffelse av tre stykker!


Kamelfargede bukser fra Zara


Snake-print bukser fra Zara


Svarte bukser fra Maud

Jeg synes det er superfint og kombinere disse med basic t-shirts eller skjorter, og that’s it! Gleder meg til å gå til innkjøp av flere bukser utover høsten. Passer både til hverdags, middager, sosiale settinger og party!

Hvilken liker du best? Jeg elsker alle tre – men tror den svarte troner øverst! Har ikke tatt så mange bilder av den så man ser ikke hvor fin den faktisk er på bildet over. Love it!

Nyt søndagen deres – selv skal jeg i 1 års bursdag! Så kos ♥

26 kommentarer
    1. Lurte på hvor tshirten er fra finner aldri fine tettsittende …. den så fin ut.har også buksen på bilde en ☺️

    2. Over lengre tid nå har det vært slik at når jeg forsøke å gå inn på bloggen din så kommer det opp at nettsiden ikke er sikker. Da har jeg brukt forskjellige datamaskiner og mobiler og fått opp det samme. Det går fint hvis jeg googler navnet ditt og så trykker videre fra link derfra. Vet du om hvorfor det er slik? Har ikke dette problemet med andre blogger.

      1. Hei! Du det har jeg hørt flere har sagt! Aner ikke hvorfor det er sånn. Men jeg skal få sjekket opp i det <3 Så håper jeg du slipper det flere ganger 🙂 <3 Takk for at du sier fra! Klemmer

        1. Hei! Ville bare si at det med at det kommer opp at nettsiden ikke er sikker skjedde med meg også, senest for 3 minutter siden 🙂

    3. Heelt enig, elsker den type bukser selv! Og digger stilen din 🙂 Har veldig lyst på den kamelfargede buksen fra Zara men de hadde den ikke i butikk i Trondheim… Tenker derfor å bestille den på nett men veldig usikker på størrelsen.. Er den stretchy? Og evt hvilken str har du/hvordan er den i str? Ha en nyyydelig søndag 😀

    4. Tilfeldig kommentar, men syns du kler så mye bedre kort hår en langt hår du er vakker uansett, men det korte håret rammer ansiktet ditt på en nydelig måte. Tenkte over det etter shotten du hadde til kolleksjonen din.

    5. Hei! Har bestilt den kamelfargede buksen fra Zara selv, men den er så fryktelig lang i bena?? Jeg er 173 høy, så ble litt overasket. Hva tenker du om å få en skredder til å legge den opp, tror du det blir stygt? Digger stilen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg