Lady in pink

Hallo hallo! Vi hadde knapt kommet oss ut av sengen, før vi var i full gang med rengjøringen etter vorspillet igår. Nå har jeg vasket både gulv og, ja egentlig resten av leiligheten. Deilig når alt er shinet og lukter nydelig sitron. Igår var en vellykket kveld, jeg disket opp med tapas og kake til gjestene – så de var rimelig fornøyde. Og når de er fornøyde, blir Lene glad! Så thumbs up for hygge og kos. Jeg har forresten en gladnyhet! En del av dere har etterlyst den tannblekingspennen jeg skrev om for en stund tilbake, nå har de fått den inn igjen! Jippi. Har laget ett innlegg til dere. Les innlegget HER. Verten.. Maten.. Kjole fra BIK BOK. Håret er fra Locks & Bonds. Krøllene får jeg ved å bruke en krølltang fra Herstyle, 3p heter den. Dere finner den billig på ebay. Det finnes 3 tykkelser på den, og jeg bruker den tykkeste. Nyt lørdagen, hjerter. Ikke glem og les innlegget mitt “Gjør bena dine sommerklare” på blogit her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg