Ladies night

HOHO, da har 5 av totalt 10 jenter kommet seg til Oslo for jentehelg, og vi er nå allerede 7 tilsammen, flere skal vi bli! Jeg er så klar for jentehelg!! Vi har planer hele helgen, og mye og glede oss til. Det er bare litt hektisk og går mye i ett, så ikke bli skuffet om jeg er litt dårligere å blogge denne helgen :* Nå har jeg og Helen laget taco til våre to nye gjester Tone og Hege, og vi er snart på vei opp til Malene og de andre jentene på vorspill.. Så ikveld blir det gledelig gjensyn, og MYE skravling og latter. Åhh, glede på jord. Jeg er klar for jentekveld!! Kjolen er herfra (annonse) Ha en STRÅLENDE kveld mine fantastiske lesere. I love you guys :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg