Lace & suede

IMG_8276
Hei fra kontoret! Her kommer dagens antrekk i det fine Oslo-været. Heldigvis kan jeg tillate meg selv å gå i lyse, duse farger og herlige kvaliteter, enn så lenge. Så får vi se hvor lenge dette været varer. Bra og utnytte seg av det mens man kan. Nå er det bare litt over en uke til vi pakker koffertene våre og setter kursen mot LA, og dette skjørtet blir garantert med.

IMG_8281-1IMG_8273IMG_8284IMG_8285IMG_8282IMG_8277IMG_8278IMG_8274IMG_8275Jakke Pinkyswear her – Veske LV – Tshirt HM Studio – Sko Grensen Sko – Skjørt Vintage butikk i London – Briller Prada

Nå sitter vi her og planlegger bloggen litt fremover, og jeg får klar beskjed om å satse litt mer på youtube og videoer fremover. Noe jeg absolutt liker tanken på, jeg må bare legge en lur strategi! Vil jo absolutt vise mer personlighet på bloggen, så det er jo en fin måte og gjøre det på!

Stor klem

19 kommentarer
    1. Hei! Du er en flott dame, blir alltid i bedre humør av å lese bloggen din! Bare lurte på en ting; hva har du under korte kjørt og kjoler, særlig de som kan blåse opp bak hvis det blir vind eller trange kjoler som sklir opp? Er alltid litt nervøs for at alt skal synes når jeg går med det selv.

      Ha en fin dag og fortsett den fine jobben du gjør <3

      1. Hei, tusen takk 🙂 Jeg har ikke noe under 😀 😀 Ikke nervøs for at det skal blåse opp, hehe.. Skal litt til da, men du får bare passe litt ekstra godt på hihih <3 Stor klem!

    2. Så utrolig nydelig antrekk! Lurer på hvilken størrelse du har i disse jakkene? Har så lyst til å bestille meg en selv 🙂 Elsker bloggen din forresten!

    3. hurra for mere vlogs 🙂 sjekk ut Jon Olsson sine vlogs, kanskje du kan gå for noe sånt. det hadde hvertfall vært veldig morro å se 🙂

    4. Syns du har blitt dårlig til å oppdatere for tiden.. Syns du burde oppdatert oftere..
      Du har en fin blogg som jeg liker, men blir skuffet over at det blir så lite oppdatert

      1. Jeg oppdaterer én gang om dagen som jeg har gjort i over ett år 🙂 Så er ikke noe mindre enn vanlig <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg