Lace & leather

Testing, testing ♥ Jeg har nemlig vært og kjøpt meg ny kameralinse idag! Etter at jeg mistet speilrefleksen min i gulvet to ganger forrige uke, gikk den gamle linsen i stykker. Så da var det endelig på tide med en ordentlig god linse. Hurra! En liten bursdagsgave til meg selv på forskudd, jeg har jo bursdag imorgen ♥ 

ACNE : Sko / Alexander Wang : Veske / BIK BOK : Kjole / BIK BOK : Jakke FWSS : Lue Gleder meg til å teste det enda mer ordentlig i dagslys imorgen. Nå måtte jeg ta med kamerastativet ut å ha på selvutløser- så det blir nok enda bedre når jeg får min kjære til og ta bilder. Så langt er jeg ihvertfall superfornøyd. Sjekk det lyset! Og den blurry bakgrunnen. Liker! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg