Lace dress

Uten navn-231Uten navn-213Uten navn-2311Uten navn-25Kjole Bik Bok | Sko Cos | Jakke H&M | Briller Barton Perreira | Veske Proenza Schouler | Klokke Triwa

Her kommer et antrekk fra Sthlm i helgen, ble så mye innlegg at jeg rakk ikke poste alt ila helgen, så da blir det litt smådrypp utover uken. Ah, for noen fine dager vi hadde. Forelsket i den byen! Litt usikker på om denne blondesaken faktisk kan omtales som en kjole, for den er ganske fin til jeans og litt kort til kjole.. Derfor hadde jeg en vanlig hvit underkjole i silke under, funket det – men neste gang bruker jeg den som strandkjole tror jeg.

Håper dere har det fint? Vi hadde en litt tung dag i familien igår.. Desverre måtte vi ta farvel med vår kjære familiehund, lille Bella.. Den svart og hvite ♥ Forferdelig trist, men hun var blind og ikke særlig frisk ellers så hun har det nok bedre hvor hun er nå, lillingen vår! Vi har heldigvis massevis av nydelige minner og fine bilder av den lille hårdotten vår, og hun vil aldri bli glemt ♥

Ellers denne uken er det fullt kjør frem mot ferien, så her må man prøve å holde tunga rett i munnen. Godt å tenke på litt andre ting når man har noe trist hengende over seg og.. Imorgen skal jeg på en stor shoot!! Endelig kan jeg snart fortelle hvilke lurerier jeg nå jobber med om dagen. Vi snakker awesome location, svømmebasseng, verdens beste fotograf og et innmari bra team med meg, dere får følge med meg / oss på snap og instagram.

God klem til alle.

14 kommentarer
    1. Vi mistet også vår kjære og trofaste familiehund i går:( fryktelig leit, og urettferdig!! Gode tanker sendes:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg