LA – Singapore – HK

I går startet en spennende reise, jeg satte meg på flyet til Los Angeles sammen med mine tre bestevenner Henriette, Maria og Espen. Dette er en tur vi har planlagt lenge og gledet oss ihjel til! Endelig skal jeg få oppleve LA som alle skryter sånn av. Espen har tidligere bodd der, så han blir en utmerket guide. Maria har vært flink å booke restauranter, og Henriette har funnet en superfin leilighet til oss hvor vi skal bo. Jeg, som pleier å ta på meg ansvaret som reiseleder, har enda ikke bidratt så mye, men jeg planlegger å bidra med GODT HUMØR og klønete episoder hver eneste dag! Jeg håper jeg dere vil dele deres beste LA tips med oss? Så er vi sikre på at vi får med oss det beste av det beste! Idag er planen til Espen at vi skal på Vintage Market, samt brunch på The Abbey, så da blir det vel litt party da idag! Dayparty liker vi ♥

Reisefølget består av disse herlige menneskene! Jeg er bra heldig som har sånne gode venner i livet mitt.

IMG_5577IMG_7297

På fredag setter jeg kursen mot Singapore og Hong Kong! Her står work & pleasure på planen. Jeg holder på med et stort prosjekt som jeg enda ikke har fortalt dere om, og gleder meg til å brette opp armene og sette i gang. Og ikke minst, fortelle dere når jeg endelig får lov! Jeg kommer ikke hjem til Norge før 12 oktober, så jeg blir borte en god stund. Tenk så mye jeg skal få oppleve! Jeg er så takknemlig og spent. Men først, deilige dager i LA med verdens beste venner, samt en 16 timer flytur (i strekk) fra San Fransisco til Singapore (HJEEELP)

Setter pris på Singapore og Hong Kong tips også, samt hva i alle dager jeg kan gjøre for å slå ihjel 16 timer alene på fly, hehehe. Bok, filmer, søvn, og sletting av bilder på telefonen. Jeg har ALT for mange, og det er en perfekt ting å holde seg opptatt med i noen timer.

Jeg har forhåndsskrevet alle innleggene for uken, og dere vil få full oppdatering på LA i neste uke. I mens må dere gjerne følge med på instagram og snapchat @leneorvik ♥

HEJ så lenge! Dere er best, og tusen takk for at dere klikker dere inn her. Det setter jeg umåtelig stor pris på skal dere vite.

13 kommentarer
    1. Aah, har vært i LA 4 ganger! Herlig by, selv om jeg ble skuffet over Hollywood – veldig gammelt og slitt! Beverly Hills og område rundt er veldig gøy med shopping og people watching, samme med Santa Monica. Kjøpesenteret The Grove har også grei shopping. Jeg falt helt for Pasadena, med en utrolig koselig gate og tidenes sushi restaurant: A Float Sushi (NAM!). Hadde også testet ut Nobu i Malibu, de har veldig god japansk mat. Ellers er det veldig morsomt å være med på tvserie innspilling på Warner Bros studios i Burbank – helt gratis 🙂 Om du har tid er Santa Barbara verdt en visitt, verdens koseligste by, har vært der også flere ganger. Kooos deg :*

    2. Spis lunsj på Beverly Hills hotell (polo loungen) for people spotting 😉
      Kan nesten love at dere ikke blir skuffet

    3. Jeg var i Singapore i sommer. De har et veldig kjent hotell der, Marina Bay Sands, veldig kult, et skip oppå tre byggninger (Singapore er jo en skipsby). De har et infinity pool her som vi veldig gjerne ville besøke, men man må være gjest på hotellet, og det hadde vi desverre ikke råd tid 🙁 Men vi dro ut dit på kvelden, en roof top bar i 57 i etasje. Ce la vie. Så det anbefaler jeg om du vil på rooftop 🙂 Ellers er Singapore et veldig rent land. Så bare sett deg ned å ta inn inntrykk, ble veldig fascinert over hvordan ting fungerte her.
      Kos dere masse! Så misunnelig!!

      1. Hei! Tusen takk for tips 🙂 Skal bo på Marina Bay S noen netter, og gleder meg vilt!! 🙂 Blir spennende å oppleve Singapore, noe helt nytt! 🙂 Klem

    4. Hei, gled deg til Singapore. Helt fantastisk by. Anbefaler å spise å spise på en av de mange hawker center’s sammen med de lokale. Satay, laksa, chili crab osv. Bedre mat en noodee og dinner men for typ 40-70kr 🙂 skal du ut anbefales 1-altitude, roof top bar i 63 etasje med utsikt over hele byen. Og som turist må man jo nesten se raffles hotel, og drikke verdens dyreste Singapore sling.

    5. Har bodd i Hong Kong i noen år nå, det e er en sykt kul by! Hvor lenge skal du være her? Ozone er en av verdens høyeste barer, det kan være verdt å få med seg. I tillegg er det huuundrevis av skybarer, her kan blant annet Sevva, Ce La Vi og Wooloomooloo være verdt å nevne. Her er vanvittig mye spennende, og jeg kommer gjerne med flere tips om både barer/restauranter eller andre aktiviteter om du ønsker det 🙂

      1. Takk for tips, jeg skal være der i typ 3 dager tror jeg 🙂 Men det er jo jobb, så får se hva annet jeg får tid til 🙂

    6. Så kjekt at du skal til Singapore! Bor her selv og studerer sisteåret av bacheloren. En veldig fin by, du kommer til å stortrives 🙂 Sett av en onsdag til å slå deg løs, da er det nemlig ladies night her! 😀 Everything is freeeee!

    7. Hei! Anbefaler virkelig en tur innom Haji Lane i Singapore. Litt mer urbant, og en får sett en litt annen side av Singapore 🙂 Drinkene på Piedra Negra er veldig gode. Kos deg videre på tur!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg