La Nazir

GOOOOOOOOD tirsdag fra sydenland! Idag har vi hatt knallblå himmel og sol. Har egentlig bare gjort det man som oftest pleier og gjøre i syden, slappet av, solt oss, spist og badet. Hele familien i skliene, til og med svigermor som var den tøffeste av alle. Her gjør jeg og Sander og klar til den morsomste sklien av alle, nemlig der man kan sitte to i samme ring. Myyyye latter gjennom de svingene der skal jeg si dere. Deilig å være litt barnslig igjen! Og ikke minst, deilig med badeland på hotellet. Oh joy! Som jeg koser meg på ferie, da! HAHAH, jeg dør litt av den bikinitrusa mi!!! Ser jo ut som jeg har dratt den laaangt opp på ryggen (noe jeg selvfølgelig ikke har.. ) Jeg og Sander har nettopp hatt stupe, hoppe og svømmekonkurranse og jeg vet ikke alt. Viktig og kooooose seg! Nå sitter jeg og Rolf Ivar og chiller’n på terrassen, skal snart hoppe i badekaret og gjøre oss klar til middag på Italiensk restaurant ikveld. Igår var vi på La Nazir som er en internasjonal restaurant på hotellet, det var så utrolig hyggelig der. Fikk bord ute, 3 retters middag og nydelig vin. Og kvelden avsluttet vi med et fantastisk danseshow, hvor det endte opp med at hele publikum danset med til slutt. Sånt kan vi like. Folk med liv i! Tommel opp. Jeg blir så facsinert av dans at jeg dåner. Det er så HOT! Jeg vil også bli danser! Vil vil vil. Ha en herlig tirsdagskveld der hjemme.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg