La dere friste..

.. av høstens herligheter.. Som jeg sikkert har nevnt før, så bugner BIK BOK av høstnyheter, varene ramler inn – lageret er overfyllt, og jeg bare ELSKER alle herlighetene som kommer inn nå som det er høst. Tykke jakker, halser, luer, votter, varme gode gensere, skjerf you name it. Og for ikke å snakke om de nydelige fargene.. Beige, brunt, rust, grått, army … Jeg elsker når det er ruskevær, og jeg kan pakke meg inn i alle mulige slags varme klær.. mmmm, glede. I tillegg så begynner vi å få inn utrolig mye fine partyklær, kjoler, skjørt, shorts – vesker, og masse accesories, gled dere! Her er litt  nyheter som er på vei inn i butikk. Vet ikke nøyaktig når de kommer, men de er nok rett rundt hjørnet, so stay tuned.  

  Noe som falt i smak hos dere? Ønsker dere en perfekt tirsdagskveld. -Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg