L O V E – and friday

– Morgenkos – Åh, som jeg koser meg idag. Våknet av meg selv før rett før syv, og siden har jeg jobbet litt fra sengen. Nå derimot sitter jeg her og hygger meg med hjemmelaget iskaffe, frokost og tente stearinlys. Dette er mange av fordelene ved og jobbe hjemmefra ♥ Min sterkeste egenskap er og være strukturert i arbeidet, så selv om jeg koser meg- er jeg veldig effektiv og får ting unnagjort, and that’s a goood thing. Hadde vært verre om jeg lå og dro meg til langt utpå dag, og aldri fikk gjort noe som helst.  – Mmm – Kom på at det er så mange av dere som har spurt hvor jeg fikk tak i Polariod-kameraet mitt. Jeg fikk det jo i 1-års gave av Gard, han kjøpte det i Barcelona. Men fant det på Ebay til dere, til kun 514,- !! Bllig, og selgeren har en feedback på over 98 %.. Verdt å sjekke ut. Dere finner det her.  Man får tatt så mange fine minner med det. Mimret faktisk litt tilbake til sommeren tidligere idag, hadde en så utrolig hyggelig sommer med kjæresten min ♥

L O V E  Planlegger å ta litt tidligere helg idag, og det skal bli deilig. Ligger godt ann med alt som skal gjøres, så da synes jeg man kan unne seg litt tidligere fri. Ikveld feires helgen med “tutteklubb” sammen med Katrine, Hege, Renate og Fiona. Det skal bli så hyggelig! Trenger en jente-ut nå! Igår derimot hadde vi en utrolig hyggelig og rolig skravlekveld her hjemme. Jeg, Henriette, Helen og Maria. Lagde kyllingsuppe, og Helen hadde med seg snack og digg til kos etterpå. Er så viktig med kvalitetstid med jentene altså ♥ Litt dårlig på å ta bilder på sånne kvelder, men er alt for opptatt med å kose meg, hih.  GOD HELG, og husk : NYT den!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg