L & J

 

Hei  Nå vil jeg gjerne dele noe veldig fint med dere. Det føles på tide og veldig riktig.

Livet kan virkelig være et eventyr, det er uforutsigbart. Man vet aldri hva som venter rundt neste sving, eller hvem som venter. Det er mange ting i livet man ikke kan styre, også er det ting i livet man rett og slett bare skjønner at man må velge. En mulighet man ikke vil gå glipp av. En sånn ting man kjenner i hele hjertet sitt og går 100 % inn i, en ubeskrivelig deilig følelse. 

I sommer kjente jeg at noe måtte endres i livet mitt, og dette var jeg åpen med dere om. Jeg er en person med utrolig godt humør, jeg er positiv og har en generelt optimistisk innstilling til livet. Jeg er løsningsorientert og har mye å gi. Samtidig har jeg alltid kjent på en rastløshet som jeg ikke helt har klart å sette fingeren på. Både familie og venner har påpekt dette, den evigvarende energien som aldri ser ut til å ta slutt. Jeg fyker hit og dit, er med på alt, går aldri glipp av noe, og jeg elsker det! Det er sånn jeg er som person. Men samtidig har jeg alltid ønsket å finne en indre ro, finne noe eller noen som gjør at jeg blir mindre rastløs, og som gjør at jeg finner tryggheten i meg selv 100 %. Jeg har kanskje følt at jeg har manglet noe.

Den siste tiden har det skjedd noe som har gjort at livskvaliteten min har endret seg betraktelig. Jeg har møtt en person, en herlig, fantastisk mann, som har fått frem en Lene som jeg ikke har sett før. Han har fått frem den gamle Lene, bare i en litt fornyet versjon, en bedre meg. En roligere meg, en tryggere meg. På kort tid har jeg lært så mye, jeg ser ting med nye øyne, ser hva som virkelig er viktig. Jeg har endelig funnet en ro inni meg som jeg har savnet så inderlig.

Jeg har funnet en som jeg føler er min grunnmur som har forandret så mye på så kort tid. En klippe, en støttespiller, en jeg ser opp til og beundrer, og en som gjør meg til den absolutt beste versjonen av meg selv.

Noen vil kanskje mene at det er tidlig, samtidig kan ikke kjærligheten styres, og når noe godt kommer din vei, gjelder det virkelig å gripe sjansen. Jeg tok den sjansen og det har gjort at jeg nå har funnet meg selv, en trygghetsfølelse og en livskvalitet som jeg ikke visste fantes. Vi er veldig lykkelige sammen og jeg har virkelig funnet min sjelevenn. Det er som mine venninner har sagt til meg : When you know, you know.

Å være lykkelig er en følelse jeg virkelig unner alle, og jeg nyter hvert eneste sekund med denne mannen  Det er helt fantastisk å finne en trygghet i en bekjent man har kjent i 6 år, og nå også kjenne på en kjemi man ikke visste fantes. Før nå 

14724261_10158105486910355_396173847_o14699617_10158105486320355_696414109_o

 

69 kommentarer
    1. Så fantastisk flott, Lene! Utrolig glad på dine vegne, har fulgt deg i alle år og vet at du fortjener bare det beste! For meg som har vært singel i alle år, så vet jeg at dere som faktisk klarer å finne kjærligheten, dere må gripe fatt i den med begge armer og ikke slippe taket <3 Kjærligheten er noe så fantastisk, noe så spesielt, og noe som man ikke kan sette noe tid eller sted på! Skjer det, så skjer det. Livet er for kort til å ikke kunne få se hva som gjemmer seg bak neste dør, bare fordi denne døren kom rett etter den forrige. Du er så herlig Lene, så denne karen er heldig! Unner dere alt godt <3 Klem

    2. Glad på dine vegne Lene. Synes det fortsatt er litt rart at du og Gard kjøpe ny leilighet og fikk hund hvis forholdet gikk mot slutten, men sånne ting er selvsagt ikke alltid så lett. Virker som en kjekk kar du har funnet da. Håper du forteller oss mer om han etterhvert 🙂 Lykke til dere to!

    3. Måten du setter ord på kjærligheten fikk meg til å felle en tåre mens jeg leste dette. Fine ting skjer for fine personer, og du virker som du er nydelig fra innerste hjerteroten og ut <3 Grip sjansene i livet, dette unner jeg deg.
      Stoooor klem fra en som er sucker for kjærligheten

    4. Lurer på hva du hadde følt om du satt igjen alene og Gard hadde funnet seg en ny dame og kommet seg over deg så fort. Virker som du er utrolig redd for å være alene, og som du har skrevet selv både trengte og ville du være alene en god stund etter bruddet, og bare være deg. Men for all del, hva enn som gjør deg lykkelig. Håper du har funnet mannen i ditt liv nå 🙂

      1. Herregud du er bitter, trist å ta det utover noen som er genuint lykkelige. Vi trenger flere lykkelige mennesker i denne verden her, mange, mange fler! For det bidrar til å løfte opp verdens energien, ettersom vi alle påvirkes av den. Så bruk hodet ditt med litt selvrefleksjon neste gang du får behov for å være negativ mot noe så ufattelig vakkert som dette.

    5. Enig med kommentaren som er overst , visste ikke engang du hadde sluttet med Gard , nå er en ny kjæreste igjen, så fort ?? Men men så er livet , gratulerer da

    6. Jeg satt å smilte gjennom hele dette innlegget <3 Så fantastisk det må være å finne en som utfyller deg så bra. Altså, for et par!! Så fine.

    7. Hehe. Jeg så dere sammen i sommer allerede, rett etter bruddet var annonsert. Allerede da så du veldig lykkelig ut, der dere gikk å leide hender. Så deilig at du har funnet den rette. Utrolig pent par.

    8. Jeg hadde ikkecregistrert at du var singel en gang Trodde du nettop fikk hund og leilighet med en annen. Men man vet aldri hvor stien går. Gratulerer og lykke til:-)

    9. Gratulerer med kjærleiken! Virker som en kjekk kar, både innvendig og utvendig Unner dere alt godt ❤️

    10. Jeg måtte bare innom for å si at du er en person jeg virkelig ser opp til! Så nettopp den siste spørsmålsvideoen din, og jeg beundrer deg sånn for din fantastiske skjønne utstråling og ditt ekstremt positive humør jeg syns du sprer gjennom blogg, sosiale medier – og jeg har til og med hatt deg med som passasjer til Spania 😀 – og flere av mine kollegaer syns også du var så søt, hyggelig og smilende. Dette høres veldig klisje ut, men du inspirerer og motiverer meg til å bli en bedre versjon av meg selv! – Virkelig!

      Og masse gratulerer med kjærligheten!! Ønsker dere alt det beste!

      1. Åh <3 Så utrolig koselig!! Tusen tusen takk Charlotte <3 Haha, så gøøy 😀 Da må du si tusen tusen takk fra meg 🙂

        Dette var fine ord som jeg virkelig tar til meg <3 GOD klem!!

    11. Flotte Lene, så koselig å lese❤️ Tusen takk for at du velger å dele noe så nært og privat Forelskelse og kjærleiken dukker gjerne opp når man minst venter det (beste følelsen som finnes!): Grip sjansen og nyt hvert eneste sekund!!❤️ Håper dere får oppleve masse fint sammen Go’ klem og lykkeønskninger til dere begge⭐️

    12. Heldig! Vært singel i 10 mnd og har ikke sett et eneste tegn til kjærleiken! Gratulerer med ny kjærleik

    13. Hei Lene,
      så koselig at du delte dette med oss lesere! Jeg gleder meg på dine vegne! Er det ikke flott hvordan man vokser som menneske hele tiden?! Indre ro er kjempeviktig, og det er jo ekstra koselig at du fant denne og kjærligheten! Masse lykke til med kjærligheten <3

    14. Såååå koselig Lene! Du er meg en heldig jente som finner lykken på ny så kjapt, og for en hunk!
      Man blir jo såå nysgjerrig, kanskje du kan fortelle litt mer om hvordan dere kjenner hverandre fra før av og hvordan det utviklet seg til mer enn vennnskap/bekjent?
      Gratulerer, fine fine du! <3

    15. Åh blir så glad på dine vegne Lene. Gratulerer så mye med en ny kjæreste og dere ser så utrolig søte ut sammen. Hurra 😀

    16. Jeg møtte mannen i mitt liv bare noen uker etter at et (dårlig) forhold som hadde vart i 2 år var over.
      I dag er vi gift med to fantastiske døtre. Følg hjertet og magefølelsen, fordi de bryr seg ikke om datoer

      1. HIPP HIPP for denne kommentaren. Var som jeg skulle sagt det selv. Hjertet og magefølelsen bryr seg ikke om datoer <3 Høres ut som dere er lykkelige <3 Stor klem!

    17. Så koselig! Morsomt at du har funnet deg en som var med på ungkaren hehe 😉
      Håper å få se mer av dere framover på bloggen!

    18. Så hyggelig! Hvordan kom du over Gard så fort? Jeg gjorde det slutt med kjæresten for 3 måneder siden etter lang tid med ingen følelser, men jeg klarer ikke å se for meg å være med noen andre enda. Kan du gi noen tips eller råd?

      1. Hei, her tror jeg du bare må kjenne på dine egne følelser, er ikke noe fasit på dette 🙂 Skjer det så skjer det, når du er klar for det <3

    19. Det er ungkaren jo…hehe. Synes det var sterke ord så tidlig i forholdet. Men go for it. Sikkert moro med en totalt annen type mann også;)

    20. Så utrolig koselig å lese! Man vet aldri når kjærligheten kommer, uansett om man har vært singel i 3 år eller uker/måneder. Men kjærligheten er noe av det fineste som finnes. Så unner deg dette utrolig mye ❤️

    21. Åå, dette unner jeg deg virkelig, Lene. Du stråler, og litt av en kjekkas du har skaffet deg. L+J<3 Er så fint å se at du følger hjerte, ikke datoer. Jeg havnet i en lignende situasjon for snart 3 år siden – er i dag lykkelig og har aldri sett meg tilbake. Tommel opp for å gripe sjansen.

    22. Gratulerer så mye Lene☺️ Var selv knapt singel i noen uker etter et forhold på 5,5 år, før jeg ble sammen med drømmemannen. 5,5 år etter, så har vi et barn sammen:) lykke til!

    23. Jeg har bare en ting å si til dere som kritiserer kjærligheten: Ta dere en bolle!

      Det finnes ingen fasit på hvor lenge det tar noen å komme over ett brudd, og ihvertfall ingen fasit på når en finner kjærligheten på nytt!
      Fy dere!

      Hjertelig tillykke, Lene!

    24. Så koselig Lene. Dette unner jeg deg virkelig. Du stråler om dagen. Vakker er du. Nyt denne tiden.

    25. Så kjekt lesning, ble både glad og litt rørt over alle de fine ordene du skrev. Unner deg all godt og du fortjener å være lykkelig! Klem

    26. Gratulerer så mye Lene! Det er godt å se deg så lykkelig, det fortjener du! Lykke til med kjærligheten <3

    27. Er det lov å spørre om dette var grunnen til at det ble slutt med deg og Gard? Man kan selvfølgelig ikke bestemme om man forelsker seg i andre 🙂

    28. Så hyggelig, Lene <3 og for en kjekk mann! Nyt tiden som nyforelsket, det må være den beste følelsen i verden. Og lykke til videre med den nye kjærligheten 🙂 klem.

    29. Hurra for kjærligheten! Flott par, og datoer betyr ingenting <3
      Vart selv singel for 3 måneder siden, og selv om jeg ikke kan se for meg i et annet forhold enda, så håper jeg den dagen kommer snart. Det er individuelt, ikke likt for noen, vi styrer ikke følelser.
      Men var du redd for hvordan Gard ville reagere på at du fann en annen så fort? Kan jeg spørre hvordan han reagerte og hvordan forholdet deres er i dag?

    30. Ååh for en nydelig tekst og lese, du beskriver akkurat det jeg håper på å få kjenne på en gang! Masse lykke til, dere stråler sammen <3

    31. Gratulerer SÅ mye, snuppa! ❤️ Du fortjener kun det beste, så glad på dine vegne! Dere stråler, vakkert part 🙂 Hurraa for dere

    32. Da jeg gjorde det slutt med kjæresten min, skulle jeg være singel lenge. Det var jeg fast bestemt på. Så plutselig dukket det opp en drøm av en mann og det kriblet i hele kroppen, alt var riktig. Men jeg holdt tilbake, fordi det var så tidlig. Ikke fordi jeg selv ville det, men fordi jeg var så redd for hva andre ville si og hva de faktisk sa. I dag er det så utrolig mye press på hvordan man skal gjøre ting, hvordan man skal se ut osv. Men ved kjærlighet er det ingen fasit på hva som er rett og galt! Og jeg er så glad for at du velger nettopp kjærligheten, og velger å dele med oss. Hadde jeg hatt dette innlegget å lese når jeg var gjennom det samme, hadde ting vært mye lettere. Ikke at du (eller jeg) skal forsvare oss for noen som helst, fordi det er bare du som vet hva som er rett for deg. Heldigvis viste jeg også hva som var rett for meg, og er nå sammen med verdens beste mann. Kjærlighet er det beste som finnes, og jeg er så glad for at du har funnet din <3 Gratulerer til dere begge!

    33. Har du aldri opplevd kjærlighetssorg før? Lurer på hvordan du greier og gå så fort videre med en annen. Dersom det blir slutt(jeg blir dumpa rettere sagt) så blir jeg helt vrak i ukesvis, spiser knapt, gråter og bare ligger der. Helt jævlig med andre ord. Dersom du forlot Gard, eller det var en felles avgjørelse er det kanskje lettere. Synes bare du kommer deg bemerkelsesverdig fort inn i et nytt forhold. Det samme gjaldt jo fra Rolf Ivar til Gard. Men absolutt, hvis det er så lett for deg er du heldig. Lykke til 🙂

    34. Åå så hyggelig å høre at du har det så bra! Han var jo superkjekk og dere kler hverandre virkelig<3 Håper Gard har det fint og tar dette bra også, har jo blitt litt glad i han óg etter å ha lest bloggen din så lenge. Uansett: Nyt tiden, Lene! Livet blir ikke stort bedre enn som nyforelsket med drømmemannen

    35. Gratulerer så mye Lene <3 Kjærligheten er fantastisk ! Jeg bare lurer på hvordan det kunne forandre seg så utrolig fort? Møtte du han mens du var sammen med Gard også fant du ut at Gard ikke var den rette da eller? For bare litt siden sa du at du trengte tid alene og kjenne på å bare ha deg selv, men nå har du funnet din klippe? Jeg unner dere alt godt og selvfølgelig er det ikke min sak, men jeg skjønner det bare ikke helt. Hehe 🙂 Men vi er jo alle forskjellige <3

    36. Gratulerer så mye fine Lene! For et par, dere kler hverandre. Virkelig! Unner deg dette, bildet lyser kjærlighet og du ser veldig lykkelig ut noe som også gjenspeiler i blogginnleggene dine! Ønsker deg en fin dag, stor klem

    37. Å Lene, gratulerer så mye! Kjærlighet har ingen regler, og styres ikke av tid. Hvis det føles rett for dere, så er det så absolutt rett. Helt fantastisk at du har funnet din sjelevenn. Jeg heier på dere <3 stor klem.

    38. Hurra for kjærligheten, og for det du skriver, har følgt deg i mange år og har savnet den Lene som du viste sammen med rolf ivar, trygg, roleg, heimekvelder, oppskrifter, familietid, tente lys og masse kos, skulebollebaking med lillesøster ol kombinert med sprudlende, festlige, mote og interiør lene. håper som du skriver at den gamle lene er litt tilbake, men i ny og enda betre forpakning :-* klem

    39. Mange kjipe kommentarer å lese her. Ikke bry deg Lene, du har fulgt magefølelsen din og det er det som betyr noe. Man kan ikke styre kjærligheten, er jo det som er så flott. Gratulerer så mye, unner deg alt godt ❤️

    40. Veldig kjedelig at folk skal ha så masse innvendinger til hvordan du gjør ting. Egentlig har ingen noe med hvordan og når du møtte han, eller når dere fant tonen etc. Når man føler at det er riktig, så skal man gå for det, ikke vente. I kjærligheten må man tørre å gjøre seg selv sårbar, og det innebærer også at man må tørre å ta sjanser, noe jeg beundrer at du gjør! Selv møtte jeg kjæresten min for under 2 mnd siden, og jeg har aldri hatt det så bra med noen før, som jeg har det med han. Er genuint glad på dine vegne Lene, jeg har fulgt bloggen din i så mange år nå og håper virkelig denne mannen er den rette for deg som du kan dele resten av livet og drømmene du har med <3 Stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg