L a z y s a t u r d a y

Ligger i sengen enda, nyter en stille og rolig start på lørdagen. Ligger og gleder meg til ferie nå, det skal bli så deilig! Aller mest gleder jeg meg til kjøreturen fra Oslo til Geilo, overnatting der på fjellet, i stillhet. Deretter kjøreturen over til Bergen, hvor vi skal hente lille Poco, for mammaen hans er dratt til syden og han er hos besteforeldrene til Gard. Gleder meg sånn til og hente den lille Tassen, jeg har ikke ord. Det blir så hyggelig å tilbringe over en uke i skjønne Bergen, åh jeg elsker Bergen! Finfin start på ferien det.Nå skal vi straks stelle i stand digg frokost her til Gard kommer hjem fra morgentrening. Senere idag blir det Champagnelunsj på Bølgen og Moi, så får vi se hva dagen / kvelden bringer. Nyt lørdagen deres!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg