Kveldsshopping

Hei dere! Jeg og Henriette kom nettopp inn igjen etter og ha vært på kveldsshopping på Karl Johan i høstmørket. Det ble litt maratonshopping i og med at vi ikke makket oss avgårde før klokken var over syv. Men det ble litt i posen likevel. Og så stakk vi innom Tammy Sushi som ligger rett utenfor døren for å kjøpe med dagens middag. Ble så sent at vi ikke orket å lage noe. Så sushi i joggisen var perfekt idag. Falt forresten for denne nyyydelige pelsen på H&M, den er burgunder / lilla / brun-ish. Og passer veldig fint til min nye hårfarge, knis! Var den ikke fin? I tillegg var vi på undertøysraid på H&M. Noen ganger må man bare fylle- og freshe opp! I tillegg har jeg funnet sko til halloween antrekket mitt. Så nå mangler jeg bare ett plagg, så er jeg klar! Vi skal forresten på Raspoutin på Halloweenfest, åh som vi gleder oss! Hva skal dere på Halloween, pleier dere og feire det? Har faktisk aldri gjort det før, så dette blir supergøy! Gleder meg til å vise dere kostymen. Ble ikke noe skummel kostyme da men, var ikke i det veldig kreative hjørnet akkurat, hehe .. Men det får noen andre stå for! NYT kvelden. Her sitter vi med hver sin mac, og chiller’n. SMASK

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg