Kveldskos i heimen

God kveld i stova dere fininger  ♥ Dagen idag har gått i ett, og nå har jeg endelig fått satt stumpen ned ved spisebordet. Søteste Malene kokkelerer på kjøkkenet, og ikveld har vi ingen andre planer enn å slappe skikkelig av. Nå skal jeg ikke røre mac’en før imorgen tidlig . . Men først – titter jeg bare innom for å fortelle dere at mitt favoritt sminkemerke glominerals har salg nå og – 20 % på alle varene sine  ♥ Og her er 5 av mine favoritter. Glominerals body bronzer – denne har jeg skrevet om en million ganger før, men det er rett og slett fordi jeg ELSKER den, det er min absolutte favoritt i hele sminkesamlingen. Gir nydelig brunfarge/glød og vaskes av i dusjen. Glominerals foundation – denne har jeg brukt i flere år nå. Ingen over, ingen ved siden av. Dekker som bare rakkern! Jeg har fargen natural fair. Glominerals solpudder – elsker dette pudderet, det er naturlig og fint, og ser ikke oransje ut. Jeg har fargen sunlight. Glominerals foundation – dekker kjempefint, og jeg bruker det etter jeg har hatt på den flytende foundationen. Jeg har fargen natural fair. Glominerals globotting paper – perfekt til å ta vekk overflødig fett fra tsonen og lignende. Superfine å ha i vesken. Nå er det lasagne og Idol i heimen, ååh det gledes! Små gleder i hverdagen ♥ Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg