Kvelden igår

God søndag solstråler! Her titter solen inn gjennom stuevinduene, og det er ett helt fantastisk vær i Oslo idag .. Tillot oss å sove litt lengre idag, så vi er faktisk nettopp ferdig med frokosten. Jeg våknet klokken 11 da, men alle skal opp, alle skal dusje og da tar det litt tid før frokosten er på bordet, hihi. Igår hadde vi en utrolig hyggelig kveld med gode venner, først middag og vin – så vin og kos hjemme hos meg. Det ble ikke bytur, vi var mer giret på å bare sitte og snakke. Like greit det, ikke sant? Penger spart, og hodepine spart! Det ble litt smeltet sjokolade og snadder igår også .. Mmh. Fine venner! Rolf Ivar, Henriette og Egil mangler .. Jeg hadde på meg en kjole fra Zara (fra ifjor) og belte herfra (affilateslenke) Nå skal vi ut en tur, blir jo så rastløs av dette nydelige været. Jeg skal ha meg en STOR milkshake. Også – skal vi vaske bilen. Det trengs. Den var hvit, men nå er den … Svart. Nyt dagen så lenge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg