Kvelden igår

God morgen fine lesere ♥ Jeg var allerede lys våken rundt halv 8.. På en lørdag, hvaaa skjer? Er det ikke da man skal unne seg å sove litt lengre kanskje? Jaja, nå er jeg uansett oppe, skal hoppe i dusjen, spise deilig frokost, og spenne på meg langrennskiene. Herlig lørdag. Igår hadde jeg middagsgjester, og lager 3 retters til gode venner på selveste Kvinnedagen, og da måtte jeg selvfølgelig dekke på med rosa! Malene fikk verdens vakreste rosebukett på bursdagen, og siden hun har stukket avgårde til Thailand (i hele 3 uker) får jeg gleden av denne herligheten! Hihi .. Fatene mine er fra IKEA, hjerteskålen er fra Jernia, perfekt til desserter. Og den søte blomsten er fra Nille. Kokken i sitt rette element. Man må alltid ha litt rødvin når man lager mat? Ikke alltid da. Men det er kos .. Har dere sett det skjønneste forkle? Det er fra Traktøren. Lutefisk og lefse ♥ Håper dere hadde en fin kvinnedag/fredagskveld igår, det hadde ihvertfall jeg. Tidlig i seng, og det kjennes på formen idag! Masse energi! PS! Jeg har forresten en Justin Bieber billett til salgs! Til onsdag den 17 April, ståplass. Noen som er interessert? Ta kontakt på mail : [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg