Kvalitetstid på landet

Da var jeg kommet vel frem til barndomshjemmet mitt ♥ Det er alltid like fint, trygt og godt. Dessuten elsker jeg kjøreturen hit som tar ca 1,5 time. Musikken på fullt, og bilkjøring – en av favoritt tingene mine det. Ikveld har vi bare kost oss, sitter ute fortsatt, men jeg tok ett lite avbrekk for å legge inn noen ord og bilder til dere. Pappa har grillet indrefilèt, kalkun og koteletter, jeg har laget salat og soppstuing. Og så har vi kost oss med ett glass vin hver. Kan virkelig ikke klage ♥ Solen begynner å gå ned, så det har blitt litt kjøligere. . Mikko og Bella løper rundt her lykkelige som bare det, så fint å se. Lille Oda sitter med leksene, flinkejenta. Vi skal snart mikse sammen en Oreokake, for imorgen skal jeg på grillfest sammen med gode venner, og tenkte å skjemme de bort med den fantastiske kaken. Mmm, tro om de blir fornøyde? Bilder av meg, Mikko og Bella. Ikke lett å gå disse to små fantene til å sitte stille samtidig, hihi . . Er de ikke to skjønne hårballer? Verdens snilleste. Hei Oda! Imorgen skal jeg besøke tre veninner, to av de har to små nydelige prinsesser – og nummer tre har en liten bebis på vei. Det gledes! Ha en herlig kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg