Kvalitetstid med verdens beste

Hei mand.. Fredag! Blir helt surrete av disse fridagene midt i uken, hehe. Deilig med helg da, woho! Det er sommer i hovedstaden, og det er jo helt gull når det er helg ♥ Godt med en fridag i går også, etter tidenes tropiske utflyttings fest på onsdag. Blir helt rørt når jeg har så mange gode venner rundt meg. One for the books!

I går brukte jeg dagen sammen med verdens beste Levi. Hentet henne på Fornebu og gikk tur i flere timer ♥ Magiske lille vesen! Fornebu er jo også helt nydelig, får en helt spesiell ro der ute. Godt å komme seg litt bort fra byen. Kjenne på lukten av nyklippet gress, grill, bare ta innover seg at sommeren er her snart, i går var det bare helt nydelig. Levi badet 4 ganger! Hun elsker å svømme, og en en ordentlig kløpper på apportering i vannet. Gullungen vår. Det som er så morsomt med tollere, er at de smiler!

SMILE fra Levis!
Er hun ikke verdens skjønneste?

 ♥

Nydelig dag, med en nydelig jente. Anbefaler en rusletur på Fornebu, både i Nansenparken og nede ved stranda. Er så kos.

Ønsker dere en nydelig helg, enn så lenge! Kommer tilbake med innlegg senere idag, hvor jeg viser antrekket fra onsdagen og tropisk party!

4 kommentarer
    1. Jeg skulle heller ønske du oppdaterte litt mer regelmessig – f.eks. ett innlegg om dagen – i stedet for pause én dag og så to innlegg den neste dagen.

    2. Nydelige Levi. Vi hadde en flat coated retriever i 6 år. Plutselig ble han syk og døde noen få dager senere. Jeg hadde akkurat kommet fra sykehuset da jeg har uhelbredelig føflekkreft. Ironisk nok var det det han døde av også. Har man hatt hund en gang så vil man gjerne ha det igjen. Selv om sorgen var ubegripelig. Hvordan er tollere? Er de rolige? Har de mye instinkter som krever mye? En flat er jo meget aktiv, men gikk tur ett par ganger og litt hjernetrim hver dag, men nå har vi en liten sønn. Har jo tenkt at en liten røytefri hund hadde vært det beste, men det er noe med retrievere jeg ikke klarer å slippe taket på. Kan du beskrive henne litt for meg? Mvh Frida Williksen

      1. Uff, så utrolig trist. Kondolerer så mye <3

        De er aktive! Trenge mye trim / stimuli, krever mye, men gir også mye <3 Men er en helt fantastisk smart rase. Men røytefri det er hun ikke, hehehe – truuust me 😀 Veldig god mot barn da <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg