Kvalitetstid

GOD MORNING SUNSHINES! Og god lørdag! Lørdag er min favorittdag i uken :* Og spesielt idag, siden jeg våknet til solskinnet som lyste meg i ansiktet inne på soverommet. Jeg sover så fantastisk godt på landet, det er så fredelig og stille. Her har jeg vokst opp! Vakkert, ikke sant? Med egen strandlinje, og store marker vi brukte og sprette rundt på når vi var mindre. Åh, tenk.. Nå blir det landet vs the “big” city. Blir deilig og rømme hjem hit once in a while ihvertfall. Vi var tidlig oppe idag, siden jeg skal reise tidlig tilbake til byen, så for at vi skulle få nok tid sammen – stilte vi klokken på 09.00. Kvalitetstid er viktig før man flytter avgårde :* Morgenfugler! Med Bella stakkar på slep, hihi. Igår ble det ikke noe mer blogging. Følte jeg ville vie all tiden min til familien når jeg først hadde muligheten. Vi spiste reke, så idol og hadde skikkelig kosekveld. Ut på kveldingen kom min kjære Helen på besøk, og vi pluppet oss ut i Jaquzzien i halv 12 tiden, der ble vi sittende og skravle i 1,5 time – kanskje derfor jeg sov som et barn? Kose kose med lillegull. Nå skal jeg og Oda se om vi finner litt rose osv utenfor huset her, så drar vi på graven til bestemor :* Kjenner jeg savner henne ekstra mye nå når jeg er hjemme. Igår klippte jeg lugg på Oda, så strittet vi håret hennes, og klinte på henne leppestift, se så fin hun ble! Mon tro hvem hun har lært å posere sånn fra? Søta mi! Ikveld skal vi ha en aldri så liten forsinket sommerfest med BIK BOK. Og tema er colorblocking, ååå jeg gleder meg sånn til å være sammen med alle jentene igjen. Vi blir rundt 30 stk! Wuhu!! Ønsker dere en strålende lørdag :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg