Kvalitetstid

Igår ankom både min og Tone sin kjæreste, og siden Rolf Ivar hadde bursdag – måtte vi selvfølgelig feire han! Selv om den store feiringen er ikveld, så var det jo igår han hadde bursdag. Så da gikk vi ut og spiste en bedre middag sammen med Henriette og Egil på Aker Brygge. Utrolig hyggelig. Deretter satte vi kursen mot Ica og handlet inn masse godterier til en koselig relaxed kveld. Så trykte vi oss godt sammen i sofaen, og så Idol og koset oss. Deilig. Jeg forguder den nye jakken fra H&M trend, den er bare helt fantastisk. Det var søte Mari som først hadde den på seg, og jeg falt pladask. Så den måtte jeg haaaaa. Den er så god og varm også. Jeg kjøpte den i hele to nummer for stor, men jeg elsker at jeg bare kan gjemme meg i den. Jakke H&M trend // Genser & tights BIK BOK (gamle)  // Sko Nelly // Veske modekungen // Marc Jacobs klokke herfra (annonse) Midt under Idol var det på høy tid at min kjære fikk bursdagsgaven sin fra meg, og han ble veeeldig glad! Hi hi :* Smask smask. Måtte bare kjøpe dette kortet når jeg så det : Og i tillegg fikk han det han har ønsket seg kjempelenge . . Elsker å gjøre andre superglad, hurra hurra så fornøyd han er nå :* Men jeg er litt misunnelig da, for jeg vil også ha en selv.. Låne jeg da.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg