Kvalitetstid

Åh, dere aner ikke hvor mye vi koser oss hos mamma nå. Her er det skikkelig julehus, og mamma har disket opp med nydelig pinnekjøtt, og herlig dessert. Ser det ut som vi har koset oss, eller? Drar ingen steder uten iPaden sin … Nå er vi stappmette og bare nyter fredagskvelden sammen. Idol står selvfølgelig på. Og ikke minst. Vi har mimret. Sett i fotoalbum, og hatt latterkrampe .. Her er liten Lene bebis. Tittit! Mamma er kamerasky idag, og selv om jeg har prøvd å tatt bilder uten at hun har visst det, så har hun merket det til slutt .. Bah, så derfor har jeg tatt bilder av gamle bilder istedet, haha. Mamma, du slipper ikke unna bloggen! Bror er på elevkveld, så han kom seg unna blitsen idag han også.. Vakre mammaen min. Er så glad i deg! Og så fjortisstida da. HJEEELP!! Det er så morsomt, haha.. Men SÅ gøy å se tilbake på. Times .. Høhø, Helen og Malene – jeg vet dere er glad i meg selv om jeg poster dette.. Klokka løper fra oss, vi må hjem igjen allerede i morgentidlig. Rolf Ivar må jobbe .. Sukk.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg