Kur og volum til håret

Det er viktig for håret og få god pleie. Så å ta en hår kur i ny og ne, skader ikke. Selv tar jeg faktisk hår kur hver gang jeg dusjer. Hår kuren fra GB er rett og slett fantastisk! Man skal egentlig ha den i håndkle tørt hår i 5 minutter, men jeg har den bare i dusjen og venter noen minutter før jeg skyller ut. Og det fungerer for meg! Håret bli fint og glansfullt. Dere finner den her. I tillegg har jeg blitt en smule hektet på hår skum nå, og det har jeg ikke brukt siden jeg gikk på barneskolen, da jeg skulle ha 90 talls luggen. Husker dere den? Litt sånn skjevt på sia, med alt for mye skum og hår spray i? Haha.. Memories. Uansett,så føler jeg at alle hårskum blir klissete og at det ikke gir noe særlig effekt. Men etter at jeg prøvde denne, har jeg fått en helt annen mening. Dette er hårskum som gjør at man får volum. Jeg tar den kun i hodebunnen, og så føhner jeg det, og det er faktisk ganske utrolig hvor mye volum man får! Og så blir håret så mye enklere å jobbe med.Verste jeg vet er nyvasket hår, det går nesten ikke ann å gjøre noe med det. Men det gjør det nå! High five. Dere finner den her. I tillegg finner dere også en video om hvordan bruke den. Noen av dere som har disse produktene? Viktig å ta vare på håret sitt, og gi det riktig pleie. (Reklamebasert innlegg)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg