Kristian Aadnevik

The dress // Den er IKKE så lys som den ser ut på bildene, den er mellomgrå 🙂 Kjole fra Kristian Aadnevik for Ricco Vero. Dere finner den her. Jeg elsker den! Min absolutte favoritt som jeg skal ta godt vare på. Hva synes dere? Gårsdagen var bare helt unik, for en brud, for en brudgom – og for et bryllup! Ord kan ikke beskrive. Det var rett og slett fantastisk. Og se to mennesker være så lykkelig, det må være den største gleden i livet. Jeg kommer til å lage et eget innlegg senere idag, må samle sammen litt bilder og diverse. Bare GLED dere. Jeg får frysninger bare jeg tenker på hvor nydelig Ingvild var som brud. Fantastisk! God søndag så lenge.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg