Krise! På forskudd

HYL! Jeg fikk nettopp vite at det ikke finnes internett i villa’en vi har leid til siste uken i Kroatia. Det er faktisk krise krise i mitt hode. Jeg har en slags vrangforestilling om at visst jeg ikke blogger hver eneste dag, så orker dere ikke følge med lengre. Jeg blir rett og slett svett av tanken. Stresse stresse. Men, jeg håper jeg får kjøpt noe slags trådløst bredbånd, ellers så vet jeg ikke altså … Krysser fingrene for at jeg finner noe som er brukbart. Noen som har erfaringer fra Kroatia, med nettet mener jeg? Og forresten : Tusen takk for herlige tilbakemeldinger på innlegget jeg skrev før idag. You made my day ! :* Today –  I was wearing this .. Okei. Jeg har ikke brukt helsvart på så lenge jeg kan huske. Men I like it. Spesielt sammen med brunt. Kjole Cubus // Veske Bianco // Briller Urban Outfitters I skrivende stund sitter jeg nok på terrassen og skravler med jentene. Vi skal nemlig ut ikveld! Og så var jeg så hyggelig og forhånds skrive et innlegg for dere yndlingene mine :* Ha en herlig kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg