Kragerø Resort

Sponset opphold
Processed with VSCOcam with t1 preset Processed with VSCOcam with t1 preset Processed with VSCOcam with t1 presetKragerø Resort ♥ Fantastisk sted å slappe av, og lade batteriene .. 

Nå skjer det snart, nå skjer det snart! Jeg tenker ikke på annet, vi snakker ikke om annet, bare valp, valp, valp! Vi gleder oss bare så innmari mye at ord ikke kan beskrive det! Tenk, snart holder vi henne for første gang! Lurer på hvordan hun ser ut, lurer på alt ved henne! Gleder oss til å holde henne inntil, kose med, gi kjærlighet, trøste henne, og ikke minst – bli glad i henne, oppdra henne og skape en ny hverdag med henne. Lille skatt ♥ Om jeg ikke er helt fullstendig i forelskelses tåka skal jeg prøve å dele noen bilder med dere på lørdag, hehe.. Må jo nesten det!


Nå er vi så innmari nære! Vi kjørte til Kragerø Resort i går, og nå har vi 5 timer igjen på veien før vi er i Sandnes, hvor hun skal hentes. Og for et trivelig opphold vi har hatt på Kragerø Resort. Tusen takk til Håvard Kleven som har stelt i stand og innlosjert oss her. Vi fikk en nydelig suite, med svære vinduer og DEN utsikten. Stor terrasse, eget soverom, kjøkken, nei vi er helt blown away! Skikkelig bortskjemte, og det var så nydelig å pleie kjærleiken litt! Vi har kost oss med spa, prosecco, mat og bare slappet av og ladet opp til valpetiden. For et fantastisk anlegg dette er. Anbefales varmt ♥ Hit skal vi tilbake! En drøm!

Processed with VSCOcam with t1 presetProcessed with VSCOcam with t1 presetProcessed with VSCOcam with t1 presetProcessed with VSCOcam with t1 presetProcessed with VSCOcam with t1 presetProcessed with VSCOcam with t1 presetProcessed with VSCOcam with t1 presetProcessed with VSCOcam with t1 presetBikinien er fra Bik Bok sin spring / summer collection

Kos å booke seg inn her en natt, eller en helg. Det er godt for alle i blant, enten med venninner, kjæreste eller familie! Kose seg ♥ Kragerø – we will be back!

Xx

3 kommentarer
    1. For en plass da, tror jeg må ta med min kjære dit altså <3 Vet du hvor lang tid det tar å kjøre fra Bergen og dit?
      Masse lykke til med det første møte, gleder meg til å se bilder. Kos dere 🙂

    2. Hei!

      Jeg tror veldig mange jenter ønsker å fornye garderoben sin uten at man helt vet hvor man skal begynne. Ellers er det veldig mange som liker din stil (meg selv inkludert). Jeg har mest lyst å gi bort alle klærene mine og starte fra scratch. Mitt spørsmål til deg er om du kunne laget et innlegg om dette? Feks hvordan fornye garderoben for 5000 kr, og vise hvilke klær du ville brukt pengene på for å få en helt ny garderobe. Om du kunne skrevet litt om dette, så tror jeg mange ville blitt glad 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg