Kosikosi

God kveld i høstværet. Nå har vi krøpet opp i sofaen, og titter på Jakten på kjærligheten. Jeg synes det programmet er så utrolig koselig. Så folkelig og ja.. Rett og slett et fint program. Ellers har jeg disket opp med viltgryte, tent stearinlys og laget det kjekt for oss. Høstkos :* Imorgen er det tilbake til hovedstaden, og det gleder jeg meg til. Selv om det blir kjedelig å komme til tom leilighet. Heldigvis får jeg besøk av svigersøster Tone på onsdag, og enda mer besøk på fredag. For da kommer nemlig Rolf Ivar og Daniel (kjæresten til Tone) nedover. Rolf Ivar har bursdag på fredag, og det skal selvfølgelig feires over to dager! Hurra hurra. Jeg prøver forresten alltid å unngå nyheter osv før jeg skal ut å fly, men så måtte jeg selvfølgelig klikke meg inn på nyhetene idag, og til min store forskrekkelse se at lynet slo ned i ikke mindre enn 2 (!!!!) fly idag. Som skulle lande på Vigra. ÆÆÆææh, RIVE SEG I HÅRET ! Hva er det med Vigra egentlig? (Bank i bordet) Så nå er jeg livredd for flyturen imorgen. Uff uff, skrekk og gru. Men vi får håpe det ikke skjer igjen. Og at flyturen går bra. *Krysse fingrene* Blir deilig å komme nedover til solen igjen, for her går det nesten ikke ann å gå utfor døren. Heldigvis har jeg min nye, varme vinterjakke. Deiliiige jakke! Dere får kose dere resten av kvelden leserene mine. Puss, puss.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg