Kosedag

Imorgen er det back to Oslo. Skal på åpningsfest av Hendrix hair, salong nr to. Gleder meg masse til å gå ut med jentene igjen – og ihvertfall når det er så herlig vær. Fantastisk.. Idag har vi rett og slett vært for rastløse til å være inne, så vi har vært på Fjellstua en tur.. (Utsiktspunkt her i Ålesund) hvor vi gikk trappene opp. Over 400 trappetrinn, fin trim! Og … NYDELIG utsikt. Norges fineste by? Dere må jo være enig med meg i at byen er slående vakker? Hei Rolf Ivar! Jeg har faktisk en forferdelig høydeskrekk som har kommet de siste årene. Og på enkelte områder på vei opp / og forsåvidt ned, ble jeg rett og slett så svimmel at jeg følte jeg skulle falle .. Så jeg holdt meg godt fast i både Rolf Ivar og i rekkverket, haha – pingla. Men det var en helt herlig tur. Har også vært hos svigers noen timer, tok med oss vafler og godis – så satt vi oss i solen og sovnet begge to. En herlig og avslappende søndag med bare kos og NULL jobb. Nå skal vi spise middag – og idag har jeg laget koteletter med chips, og ostegratinert brokkoli. Rolf Ivar lagde som sagt vafler idag tidlig – og det var så nydelig. Spesielt i solsteken ♥ Håper dere har hatt en like fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg