Kos på Holmen

Hei dere vakringer! Dagen igår gikk i ett, så det ble desverre ikke tid til blogging, men her er en liten oppsummering fra gårsdagen. Kom oss til Bergen ganske tidlig på formiddagen, så vi fikk mye ut av dagen. Blant annet fisketur (uten hell … ) herlig lunsj, litt avslapping, jaquzzi og deretter en FANTASTISK 5 retters middag hos Cornelius Sjømatrestaurant. Beste matopplevelsen jeg har hatt noen gang, så jeg anbefaler absolutt å ta turen hit !! Dere kan lese mer om Cornelius her  Så ikke det fantastisk ut?!?! Nydeligste noen gang. Ørret til forrett, blåskjell og kamskjellsuppe som nummer to, seibiff som nummer 3 og lange som hovedrett før vi avsluttet med den beste desserten noen sinne. SÅ mange gode smaker sammen.. Mmm! Av og til skulle jeg ønske jeg var kokk … ♥ Her er jeg så heldig at jeg får kose meg helt til mandag! Finnes det noe finere da? Nei, tror ikke det .. Gjett om jeg koser meg! Vil aldri dra .. Hihi. Her er gårsdagens antrekk. Kjole fra Zara / Sko fra Zara / Veske Cubus Nå skal jeg bare nyte denne utsikten litt til, før vi skal avgårde og handle inn til dagen. Her får vi nemlig besøk av 10 stykker, som vi skal servere middag til idag/ikveld og alle skal overnatte her, så det kommer til å bli en supermorsom lørdag. NYT DEN!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg