Kos på fjellet

Hei leserene mine! Nå har jeg akkurat funnet sofaen, og her har jeg store planer om å bli resten av kvelden. Smågodt, litt rødt i glasset og Geordie shore står på planen ikveld. Også deilig biffsalat senere. Herlig og bare slappe av en helg også, siden jeg har en hard helg i vente på Hemsedal – hihi. Nedtelling!! Her e litt bilder fra min helg, håper dere har en kjempefin start på påsken dere også ♥ Igår var vi i bakken hele dagen, og fikk kjempefin farge i kinnene. Deilig, faktisk så ble jeg litt brent av påskesolen, hihi. Meg og Erik, kjæresten til Maria i bakken. Igår var det perfekt føre, og ikke for kaldt, så da holdt vi ut i flere timer. Ingenting er som å stå på slalom, det er jo så gøy! Snowboard er jo også gøy, men jeg har tatt noen års pause fra det, siden jeg liker slalom bedre. Kvelden gikk til Kokkelimonke, viltgryte ala Lene og tidlig i seng. Idag har vi gått en fantastisk effektiv tur på langrenn, og hele 15 km! Fantastisk vær og såååå fint! Norsk påske? Definitivt det ALLER beste! Hva gjør dere i påsken da? Fjellet, hjemme, utlandet?    

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg