Kos med god samvittighet

Annonse
Det er en ganske god stund siden jeg startet å fylle opp fryseren min med Hennig Olsen sin nye is, DUGG ♥ Måtte bare prøve den etter at snapchaten min ble bombandert med Dugg bilder fra venninnene mine. Måtte jo selvfølgelig sjekke om den var så god som alle skulle ha det til, og ja – det synes jeg faktisk. Rett og slett kos med god samvittighet. Regner med mange av dere allerede har smakt den?


Dugg kommer i seks smaksvarianter – fire frozen yoghurt og to fruit sorbet. Isene har et høyt innhold av frukt og bær, og lavt fettinnhold- og det er meningen at isen skal være et sunnere alternativ til hverdagskos. Jeg har faktisk vært innom alle smakene, likte alle sammen -men mine to favorittsmaker er uten tvil pæresorbet og bringebærsorbet- de er så forfriskende og gode ♥
På instagram kan dere være med i Dugg’s bildekonkurranse, hvor du kan stikke av med hele serien av Dugg is. Det eneste du trenger å gjøre, er å legge ut et bilde av din hverdagskos med Dugg is og hashtagge med #dugg2014.. Det kåres vinnere hver eneste uke frem til 3 august, vinnerene kåres på Dugg sin facebook side. Mitt hverdagsbilde er is i sommersolen ute på Holmen, det er kos det ♥ Så her må dere bare være kreative, ta fine bilder og bli med i konkurransen. 


Lykke til ♥ Nå har jeg og Gard nettopp kommet inn fra fisketur, ble 4 fisk. Lene 3 – Gard 1, hæhæ! Jeg LOVER at jeg hadde napp 3 ekstra ganger- men mistet de. Helt sant! Uansett, så har jeg nettopp sløyd fisken- den står og koker i lettsaltet vann, så nå skal jeg begynne på potetmosen som vi skal ha til. Mmm! Mammaen til Gard kom hjem fra Kreta igår også, så nå skal vi kose oss sammen med henne i mange dager ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg