Konkurranse : Vinn iPad mini

Okei dere ♥ God lørdag  forresten! Idag jeg starter jeg lørdagen med en konkurranse til dere. Bazar.no har en konkurranse gående hvor de deler ut 2 stk iPad Mini! For å være med i trekningen av denne fantastiske lille, søte saken – er det bare å registrere seg gratis på denne siden her. Bazar.no er et nettsted for kjøp og salg av nye og brukte klær, sko og accessories, og nå er det kostnadsfritt å legge ut annonser for salg av egne plagg! I tillegg til at du kan vinne en iPad mini ved å registrere deg, kan du også være med i trekningen av tre vesker fra Marc Jacobs, bare ved å legge inn en annonse. Dette er jo absolutt en win-win situasjon, hvor du kan selge dine plagg helt gratis på nett – samt at du kan vinne både iPad mini og veske fra Marc Jacobs. Dere kan lese mer her, og konkurransen varer frem til 3 Mars. Jeg tenkte kanskje jeg skulle legge ut noen av mine skatter her snart, siden jeg har sånn ca .. 8 søppelsekker klær nede i boden. Kanskje på tide å kvitte seg med noe snart? Er det mange som har klær ute for salg allerede kanskje? Da vil jeg gjerne se hva dere selger! Tenk og kunne vinne en sånn liten, søt sak da dere? Jeg ELSKER min. Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg