Konkurranse – Design your handbag

Hos Nelly.com foregår det en design konkurranse, hvor man kan designe sin helt egen veske! I prispotten ligger det premier på hele 150. 000,- og i tillegg til dette – blir vesken produsert, og blir solgt på Nelly.com For å delta i konkurransen :

  •  Trykk deg inn på denne linken
  • Logg deg inn via facebook
  • Lag din egen veske

Jeg har også deltatt i konkurransen, og her er mitt bidrag : Vesken min heter Minimalistic. Så enkel og fin, og HVIT! Ah. Perfekt størrelse, siden jeg er avhengig av å drasse med meg macen over alt. Ikke mange vesker som rommer en mac i disse dager. Sleng gjerne igjen linken til vesken din, om du bidrar – jeg vil mer enn gjerne se! LYKKE TIL!! (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg