Konkurranse! Brun og blid?

Her om dagen ble jeg sponset med solkort fra Brun og Blid, så da bestemte jeg meg for at nå skulle jeg ha konkurranse hvor dere kan vinne! Jippiiii.

I første omgang vil jeg gi vekk 5 solkort til en verdi av 100,- (pr kort) 
Så her er det store sjangser for å vinne dere, hurra!

For å bli med i konkurransen, må dere svare på følgende spørsmål :

PÅ HVILKEN FESTIVAL JOBBER JEG PÅ NÅ?

NB! Husk og skrive mail adressen din. Visst ikke får jeg ikke kontaktet deg om du vinner! Viktiiig.

Vinnerene vil bli kåret i morgen kveld.

HEIA HEIA!

Ha en super duper lørdagskveld.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg